Известие

Collapse
No announcement yet.

Спукана колекторна кутия 155TS 1.7

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спукана колекторна кутия 155TS 1.7

    Спука ми се колекторната кутия тя е пластмасова , веднъж е спуках и ми я залепиха уж добре но след 3месеца пак. Дали не друг проблема или е от кутията . Някой ако имал подобен проблем да сподели и ако е закупувал тази част колко ще ми струва и от каде от Пловдив съм и карам на безин.

    Alfa 155 1.7 TS- 115hp климатик и JBL sound

  • #2
    Мойта я лепих 2 пъти. И тя беше пластмасова от 1,7 двигател -вероятно за по-лесно монтиране на кихалка (за детонациите- карам на газ). После си я смених с алуминиева от Краси Рангелов - madboy. По-добре открий защо се пука колектора. успех.
    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

    Comment


    • #3
      Re: Спукана колекторна кутия 155TS 1.7

      Първоначално публикувано от ssvenci
      Спука ми се колекторната кутия тя е пластмасова , веднъж е спуках и ми я залепиха уж добре но след 3месеца пак. Дали не друг проблема или е от кутията . Някой ако имал подобен проблем да сподели и ако е закупувал тази част колко ще ми струва и от каде от Пловдив съм и карам на безин.
      и аз имах същия проблем-смених я с алуминиева преди година и сега е добре.гръмна при запалване-1.8 тс

      Comment


      • #4
        имам алуминиев колектор от 155 1.8

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
          имам алуминиев колектор от 155 1.8
          един вапрос :...
          Пластмасовия колектор само на 1,7 ли се слага?
          Hell Yeah!

          Comment


          • #6
            Имам пласмасов от 1.7 ако ти трябва пиши
            ALFA ROMEO 155 T. SPARK 1.7 8V

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от turbi
              Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
              имам алуминиев колектор от 155 1.8
              един вапрос :...
              Пластмасовия колектор само на 1,7 ли се слага?
              не виждал съм и 1.8 с такъв колата е на мли клиент и е от последните 155 с верижен мотор но какво значение има това

              Comment


              • #8
                железото си е желзо некак си по добре ми стои
                Hell Yeah!

                Comment


                • #9
                  Ако има вазможност да се сложи метална ще е по добре.Дадох поръчка в Динехпрес в пловдив но ми казаха че нема да е скоро, вече минаха 4 седмици можело да са ги спряли ot производство.
                  Та накой ако продава такава метална кутия добре ако не пластмасова ще я купя.
                  обиколих доста морги само на карловско шосе не съм бил, но и там ще проверя.

                  Alfa 155 1.7 TS- 115hp климатик и JBL sound

                  Comment


                  • #10
                    провери ли по моргите .....
                    Alfa Romeo 155 просто не е автомобил за "средностатистическия" шофьор, а за спортно амбицирани "шпорачи" и маниаци на италианската марка. АЛФА РОМЕО 155 Silverstone

                    Comment


                    • #11
                      Питай Краси Рангелов. На мен той ми даде.http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=3804
                      И метална ще стане ,само ти трябват нови маншони- пластмасовия колектор е спо-малки отвори от алуминиевия.
                      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                      Comment


                      • #12
                        метални колектори се слагат на първите версии. после чичко фиат казва "мно скъпо бе" и слагат пластмаси.
                        моята естествено е изключение и е с пластмаса. интересното е че преди имах често детонации но не успях да я пъкна само се измъкваше от маншоните и смучеше въздух. научих се на тъмно при -10С да разхлабвам скобите и да намествам кутията за 2 минути
                        разгледай я добре дали там където е лепено не пропуска или да не смуче въздух през някой маншон. от самосебеси неможе да се пука. а може всъщност ако е посукана и седи под напрежение, ако е така отпусни долните болтове, натъкми хубаво колекторите (гумичките да спазват извивката си) наблягайки на 1 цилиндър и после натегни болтовете.
                        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от alf
                          . от самосебеси неможе да се пука. а може всъщност ако е посукана и седи под напрежение, ако е така отпусни долните болтове, натъкми хубаво колекторите (гумичките да спазват извивката си) наблягайки на 1 цилиндър и после натегни болтовете.
                          Колега, откъде бъркаш, за да отпуснеш въпросните болтове?!
                          Аз за да стигна до там, ми се струва, че се налага да свалям гофрираната тръба, свързваща дебитомера и дроселовата клапа... и пак си е пълен шит*
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Z:)m
                            Колега, откъде бъркаш, за да отпуснеш въпросните болтове?(
                            мани го - той е бил гинеколог
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от търтей
                              мани го - той е бил гинеколог
                              още съм - но само любител
                              иначе кво ти пречи да го свалиш - аз свалих и тръбата с дюзите и дебиломера и маслен сепаратор и све - тъкмо повод да поизчистиш мазгата
                              иначе може ама трябва да ги знаеш къде са, да имаш германска нервна система, и както вече знаеш гинеколожки пръсти... да и часовникарски инструменти
                              '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                              '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                              Comment

                              Working...
                              X